CO TRZEBA PRZYGOTOWAĆ:

  • Laptop z dostępem do Internetu i podłączony do projektora / tablicy multimedialnej oraz głośniki. 
  • Załączniki wydrukowane dla każdego ucznia. 
  • Skserowane w odpowiedniej liczbie 4 dolegliwości do wylosowania.

Podczas lekcji uczniowie ćwiczą umiejętności interpersonalne, załatwiania spraw codziennych. 

Cele dydaktyczne:

Uczennica / Uczeń:

  1. wymienia specjalizacje lekarskie oraz wyjaśnia jakimi schorzeniami się zajmują,
  2.  prowadzi dialog z pracownikiem służb ratowniczych,
  3.  przygotowuje się na wizytę lekarską,
  4.  oblicza objętość roztworu leku,
  5.  przeprowadza rozmowę pomiędzy pacjentem a lekarzem / pielęgniarką,

 wyszukuje informacje w tekście pisanym.

Cele wychowawcze:

Uczennica / Uczeń:

  1. rozwija umiejętność komunikowania się,
  2. zyskuje pewność siebie w sytuacjach społecznych,
  3. dokonuje wglądu w proces uczenia się.

Metody:

praca indywidualna i grupowa, praca z tekstem i obrazem, metoda aktywizująca.

Środki dydaktyczne:

karty pracy, prezentacja genial.ly, sketchnotka, wierszyk, filmik.

Linki do środków dydaktycznych po prawej stronie