CO TRZEBA PRZYGOTOWAĆ:
- Laptop z dostępem do Internetu i podłączony do projektora / tablicy multimedialnej oraz głośniki.
- Załączniki wydrukowane dla grupy:
- ZAŁĄCZNIK NR 1 Czym to naprawić?
- ZAŁĄCZNIK NR 2A Oblicz powierzchnie ścian i sufitu
- ZAŁĄCZNIK NR 2B Ustal, ile farby należy kupić.
- ZAŁĄCZNIK NR 3 Budżet.
- Arkusz papieru dla każdej grup oraz pisaki.
Cele dydaktyczne:
Uczennica / Uczeń:
- kompletuje potrzebne narzędzia do podjęcia prostych czynności naprawczych;
- wskazuje poszczególne czynności, planując proste działania remontowe w domu;
- oblicza pole powierzchni pokoju i na jego podstawie planuje zakup określonej ilości farby do jego pomalowania;
- planuje zakupy w ramach określonego budżetu.
Cele wychowawcze:
Uczennica / Uczeń:
- rozumie wartość pieniądza;
- doskonali umiejętność pracy w zespole.
Metody:
praca grupowa, metoda aktywizująca.
Środki dydaktyczne:
karty pracy, prezentacja genial.ly, sketchnotka, wierszyk, filmik.
Linki do środków dydaktycznych po prawej stronie



Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.